TIPY NA SLADKÉ A ZDRAVÉ SNÍDANĚ

října 01, 2017

Miluji snídaně! Každý den si klidně přivstanu o půl hodiny dříve, abych se stihla nasnídat. Baví mě připravovat zdravé snídaně, které si vždy snažím hezky naaranžovat. 

1. OVESNÁ KAŠE - Ovesná kaše je výborná a rychlá. Já osobně ovesnou kaši dělám tak že od oka dám jemné ovesné vločky a přidám vodu, na chvilku jí dám ohřát do mikrovlnné trouby a dochutím podle toho na co mám chuť. Někdy zamíchám do kaše i lžíci tvarohu, přidám jí pak i bílkoviny. V poslední době nejčastěji používám arašídové máslo, Zero sirup od Bodylabu nebo javorový sirup, banán nebo maliny, mandle nebo kokos. 





2. BANÁNOVÉ LÍVANCE - Tyhle lívance jsou snad nejlehčí na přípravu. Potřebujete pouze banán a 2 vajíčka. Banán rozmačkáte, přidáte vajíčka, promícháte a děláte na sucho na pánvi. Lehké, zdravé a velmi chutné! Na fotce vidíte lívance s půlkou bílého jogurtu a horkými borůvkami. Mňam!

3.ŠPALDOVÉ LÍVANCE Jedno ráno jsem měla strašnou chuť na lívance a proto jsem si našla recept na zdravější verzi a byli velmi dobré! Na špaldové lívance budete potřebovat: 75g špaldové mouky, 50ml mléka, 1 vejce,1 lžičku kypřícího prášku, kdo chce tak můžu přidat půl lžičky vanilkového cukru, ale já ho nedávala. Všechno smícháte a smažíte na kokosovém oleji. Na fotce vidíte ochucené zero sirupem, ananasem a mandlemi. 

4.MUGCAKE - Stačí napsat do vyhledávače mugcake a vyjede Vám spousty receptů, já si oblíbila ty z knih od Břicháče Toma. Dochutíte samozřejmě zase podle toho co máte rádi a na co máte chuť. Měla jsem štěstí, ale ještě nikdy se mi nestalo že by mi dortík z hrníčku vytekl. Na fotce vidíte mugcake ochucený javorovým sirupem, kiwi a mandlemi.


Momentálně nejvíce na dochucování používám tenhle Zero Toffee Topping od BODYLABU a arašídové máslo Cheat Spread, oboje z aktin.cz.

Co snídáte nejraději vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts